پایگاه اطلاع رسانی سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور - اداره مدیریت عملکرد
اداره مدیریت عملکرد

 

شماره تماس : 38011180-051

نام : علیرضا

نام خانوادگی : کهربائی اول

سمت : رئیس اداره مدیریت عملکرد

مدرک تحصیلی : کارشناس کشاورزی  

شرح وظایف اداره مدیریت عملکرد

1-استقرار نظام جامع ارزیابی عملکرد در سطح اداره کل ( مشتمل بر سه سطح : اداره کل، مدیر و کارمندان) براساس فصل یازدهم قانون مدیریت خدمات کشوری و اجرای آیین نامه ها و دستورالعمل های مربوط

2- همکاری در تهیه و تدوین برنامه راهبردی و برنامه های عملیاتی سالانه اداره کل و ادارات شهرستان ازطریق اعمال مدیریت واحد

3- هماهنگی، پیگیری و نظارت بر اجرای نظام ارزیابی عملکرد در سطح اداره کل ، مدیر و کارمندان با در نظر گرفتن واحدهای ستادی و شهرستانی

4- برنامه ریزی لازم با همکاری سایر بخشهای اداره کل به منظور تهیه و تدوین شاخص ها و معیار های ارزیابی عملکرد اداره کل .

5- همکاری در تهیه گزارش خود ارزیابی اداره کل در ابعاد شاخص های عمومی و اختصاصی

6- انجام تمهیدات و پیگیریهای لازم برای استفاده از نتایج ارزیابی عملکرد اداره کل و ادارات شهرستان به نحوی که ضمن رفع نقاط ضعف ، موانع و مشکلات موجود ، زمینه ارتقای بهره وری و بهبود عملکرد اداره کل، مدیر و کارمندان فراهم شود

7-تهیه ، تنظیم و اجرای برنامه های بازرسی مستمر، دوره ای و یا موردی از ادارات ستادی و شهرستانی، برای سنجش میزان «مطابقت عملکرد» اقدام کنندگان با اهداف، برنامه ها، دستورالعمل ها، ضوابط و شاخص های مورد ارزیابی دستگاه

8-بازرسی عملکرد معاونین، رؤسای ادارات ستادی و شهرستانها و کارمندان و سنجش میزان رضایت مردم از واحدهای مختلف و نحوه برخورد مدیران و کارمندان با ارباب رجوع

9-همکاری با اداره کل بازرسی استان و ایفای وظیفه مندرج در ماده 12 قانون تشکیل سازمان بازرسی کل کشور، کمیسیون اصول 88 و 90 قانون اساسی در مجلس شورای اسلامی و واحدهای نظر سنجی دستگاه ها و رسانه های جمعی مطبوعات

10- همکاری در کشف سوء جریان و مفاسد اداری از طریق بازرسی آشکار و پنهان وارائه گزارش های لازم به مدیر کل

11-تهیه و تدوین شاخص های سنجش میزان سلامت اداری اداره کل و پایش و اندازه گیری آن و ارائه به مراجع ذیربط

12-استقرار نظام ارتباطات مردمی در سطح اداره کل و ادارت شهرستان براساس فصل سوم و پنجم قانون مدیریت خدمات کشوری و نظامنامه مدیریت پاسخگویی به شکایات

13-پیگیری موارد مرتبط با سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) در سطح اداره کل و ادارت شهرستان و فراهم نمودن ارتباط سامد با سایر اتوماسیون ها

14-پیش بینی تمهیدات لازم جهت برقراری ارتباط و تعامل دو سویه بین مردم و اداره کل و دریافت موارد مردمی از قبیل : درخواست، شکایت، پیشنهاد، طرح، ایده، گزارش، تقدیر و تشکر در ملاقات های چهره به چهره مردم با مدیرکل و معاونین و یا مراجعه حضوری و غیر حضوری در بستر سامد و ایجاد امکان دسترسی به اطلاعات مربوط به خدمات ارائه شده

15-جمع بندی شکایات در مقاطع سه ماهه و تجزیه و تحلیل علل بروز شکایات و ارائه گزارش به مدیر کل و سایر مراجع ذیربط

16-تهیه  گزارش های ادواری و موردی در ارتباط با موضوعات ارزیابی عملکرد، پاسخگویی و رسیدگی به شکایات (ارتباط مردمی) و بازرسی برای اطلاع مدیر کل و سایر مراجع ذیربط

17-بررسی شکوائیه ها، اسناد، مدارک و پرونده های واصله از مراجع نظارتی با توجه به قوانین و مقررات و اعلام گزارش

18-شناسایی و کشف نیرو های مستعد برای واگذاری مسئولیت و همکاری در تهیه بانک اطلاعات مدیران

19-پیگیری مستمر مسایل و مشکلات معاونین و رؤسای ادارات شهرستان و ارائه راهکارهای مناسب جهت مرتفع نمودن مسایل

20-پیشنهاد آموزش و توانمند سازی مستمر معاونین، رؤسای ادارات و کارشناسان در خصوص مسایل بازرسی، پاسخگویی به شکایات و سلامت اداری با همکاری اداره آموزش، ترویج و مشارکتهای مردمی براساس ضوابط ابلاغی از سوی مراجع ذیربط

21-پیگیری انجام به موقع مکاتبات و درخواست های نمایندگان مجلس و سایر دستگاه های نظارتی

22-همکاری در رابطه با اجرای صحیح قوانین و مقررات و دستورالعمل های ابلاغی سازمان توسط ادارات ذیربط

23-بررسی موردی طرح و پروژه ها و ارزیابی کمی و کیفی آنها با استفاده از بازدید های میدانی و بررسی اسناد

24-تکمیل فرم گزارش عملکرد ماهانه مدیر کل و ارسال به سازمان متبوع

25-تهیه گزارش عملکرد ماهانه رؤسای ادارات ستادی و شهرستانی برای ارائه به مدیر کل 

چاپ | ارسال به ديگران  |